3/1-10

Under detta livet tar många unga förgivet att det som händer i stunden inte förändras med tiden, och de försöker se det som samhällets fel, visst det kanske det är men hur kan du göra mer?
Allt jag ser är bilden av ignorans, du har en chans för inget knark skapar en man och om du kan göra det du alltid har velat, för djävulens skepnad är det sista du vill uppleva, inte se nej så ta nu din tid att fundera försök justera det hela så du kan ge mera. Hör mina ord för det är fel väg du valt, att sälja själen för pengar det är väl inte så smart, så mitt buskap det lyder som så här: hitta ditt riktiga jag och gud älskar dig som du är, ta din tid, väx upp och försök att leva normalt, för inom sin tid hittar frågorna sina svar.

Jag ser hur djävulen ler nu när samhället är knas, på grund av alla droger vi använder oss av, tar en fel väg, offrar en hel själ. Gud skapar människorna som förstör en hel väg, se här blir allt fler kistor och röda rosor och ungdomar dör allt mer från överdoser, och folk slutar tro på gud för han inte hjälper till, han gör inte ditt val utan valen väljer vi, men vi glömmer det vi valt så vi knäbörjer ber och hoppas han hör oss " snälla gör något! " vi skriker i förtvivlan, det tar tid, allt har sitt staff man vill ha ett bra liv. Men att göra fel och vara ond är väldigt lätt, men för att vara rättvis krävs det lite mer, så sluta testa skit. För denna existens är ett prov till nästa liv.
/a.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0